Türkiye'nin İlk ve Tek Blog Oyun Sitesi
Üyelik Gerekmeden Sınırsızca Bedava Oyunlar

Sevgiliye İyi Akşamlar Mesajları

Sayfamızda sevgilinize gönderebileceğiniz birbirinden güzel ve özenle seçilmiş en güzel sevgiliye iyi akşamlar mesajları ve sevgiliye iyi akşamlar sözlerini sayfamızda bulabilirsiniz. En güzel sözleri hazırlamamız için sizlerde yorum kısmından bildiğiniz en güzel sevgiliye iyi akşamlar mesajı yazabilirsiniz.

İyi akşamlar herşeyim. En güzel günleri geçirdiğimiz gibi, en güzel akşamları da hepbirlikte geçireceğiz. Seni çok seviyorum.

Birlikteğilimiz hep daim olsun, hayallerimiz gerçek olsun. İyi akşamlar sevgilim.

Sen gidersen sesin gider, kokun gider, yüzün gider. Ay dolanır pusularda, tenim titrer, gecem biter. Hayırlı akşamlar aşkım

Dünyadaki herkesin parmak izinin farklı olması, kimsenin sana benim gibi dokunamayacağının kanıtıdır. iyi akşamlar bebeğim

Ey yar! Seninle ölmeye geldim. Ateşsen yanmaya, yağmursan ıslanmaya, soğuksan donmaya geldim. Bu akşam senin için geldim iyi akşamalar hep benimle kal

Bugün mavi bulutları avucunuza mutluluğu başucunuza sevgimi de usulca kalbinine koyuyorum. Güneş yalnızca senin için doğsun seni seviyorum. iyi akşamlar aşkım.

Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da… kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de… ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek…

Yaşıyorsam, bu gelecek günlerin bana seni getireceğine inandığım içindir. iyi akşamlar aşkım

Sevgilerin en güzeli seni sevmek özlemlerin en güzeli seni özlemek ve hayatın tadı sabah kalktığında senin var olduğunu bilmek iyi akşamlar aşkım

Aşk sarhoş gezmektir ıssız boş sokaklarda, bir kalp çizip içine isminin baş harflerini yazmaktır buğulu camlara, bu mesaj vasıtasıyla aşkımı gönderiyorum sana iyi akşamlar aşkitoma…

Sen beni bir dağın eteğindeki gelincik kadar severken ben seni o dağın doruğundaki kardelen kadar özlüyorum. iyi akşamlar aşkım.

Canım yanında olmak istiyor canımın bana ihtiyacı vardır diye. Canım çok sıkılıyor canım yanımda yok diye. Sensiz gecelerden sensiz günlerden bıktım artık. Sabret hayatım iyi günler bizi bekliyor. İYİ AKŞAMLAR.

İyi akşamlar çok küçük bir dilek. Sana harika bir hayat dilerim.

Artık sırdaş değil akşamlar bana sana duygularımı iletebileceğim telefonuna mesajla en içten duygularımla iyi akşamlar sevdiğim sana.

Sen günesin doğduğu, karanlığın bittiği yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin, iyi akşamlar.

Hayatıma doğan güneş, geçemi aydınlatan ayımsın. Seni çok seviyorum herşeyim. Mutlu akşamlarımız olsun.

Oysa bir gülüşün Bir cümlen Neler değistirirdi Bu mecnun gönlümde iyi akşamlar aşkım

Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin, çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan güneş yeni umutlarla doğacaktır yarınki güneş senin için bitanem iyi akşamlar.

Akşamın sessizliğinde dinlerim seni, Bir rüya gibisin beklerim seni, iyi akşamlar yıldız gözlüm.

Güneş gibi parıldadın hayatımda. Gökkuşağı gibi renk kattın ömrüme. Seni seviyorum iyi akşamlar.

Sevgi yumağım aşkım akşam güneşim iyi akşamlar tatlım kuzum bitanem Allah’a emanet ol

İyi ki varsın bir tanеm. Akşamların еn güzеli sеninlе olsun. İyi akşamlar sеvgilim. Sеni çok sеviyorum.

Her canlı aşk kokar.kalp gözün açık olsun yeterki.iyi akşamlar meleklerin aşkı.

Akşamlarıma ışık tutan, aydınlık saçan kadın… Sesin olsa da bana tatlı tatlı iyi akşamlar dese. Neyse yarın sabah da günaydın dersin. İyi akşamlar meleğim. Seni çok seviyorum.

Kaynak:  Sevgiliye İyi Akşamlar Mesajları



Paylaş

Hiç yorum yok: