Türkiye'nin İlk ve Tek Blog Oyun Sitesi
Üyelik Gerekmeden Sınırsızca Bedava Oyunlar

Anlamlı Doğum Günü Mesajı

Sizler için derlediğimiz en güzel ve anlamlı doğum günü mesajları.
İnsanlar doğum gününde dilekler dilerler ve dileklerinin gerçekleşmesi için Allah’a dua ederler. Bende senin dileklerinin gerçek olması için dua ediyorum canım arkadaşım doğum günün kutlu olsun.
Pastanın üstündeki mumlar hayatını aydınlatsın, doğum günün kadar güzel bir hayatın olsun. Bu gün tuttuğun tüm dileklerin gerçek olsun. Doğum günün kutlu olsun.
Sadece bir gün değil her gün mutlu olman dileğiyle mutlu yıllar. Doğum günün kutlu ve umutlu olsun. Nice senelere.
Doğum günün kutlu olsun mesajların anlamlı doğum günü mesajlarından olsun. Mutluluğun ağrı dağından yükse olsun.
Kalbin kadar saf ve temiz bir yaşamın olsun, yüzündeki gülümseme kadar neşeli ve şen zamanların olsun. Sağlıklı ve mutlu bir yeni yaşın olsun. Doğum günün kutlu olsun.
Dostlar birbirini sadece özel günler de hatırlamaz, ama dost dostun hiçbir özel gününü de unutmaz. Dostumun doğum günü kutlu olsun. Mutlu mesut yıllara.
Gözlerimde tutuyorum seni, gözyaşlarım sen. Kalbime hapsettim, her atışı sen. Dilimdeki içli şarkı, burnumdaki sıla kokusu, yanımdaki yamacımdaki yoldaşlık, içimdeki bambaşkalık hepsi sen… İyi ki doğdun gözümün nuru bir tanem…
Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara…
Doğmanın bedeli ölüm, gençliğin bedeli yaşlılık, sevginin bedeli fedakârlık, dostluğun bedeli paylaşmaksa; bugünün bedeli hatırlanmaktır. Doğum günün kutIu oIsun.
Dikkat! Bu mesaj sevgi, neşe ve iyi dilek içermektedir. Bir dakika için yaşamın ve seni düşünen birinin olduğunun sevincini hisset ve mutlu ol! Bu mutluluğun her zaman sürsün. İyi ki doğdun. Nice mutlu yaşlara…
Benim güzel canım ablacım yeni yaşınla beraber her şey gönlünce olsun iyi ki doğdun. Nice nice yıllara canım ablam…
Bizi kardeş yapan kan bağı değil, içerdeki kalptir. Ve kardeş dediğin iyi kötü her anında yanında hissettiğindir. Nice nice yıllara canım ablam.
Küçük bir cenindin zamanında fetüs oldun, embriyo oldun, sonra koca kız olup bu hale geldin iyi ki doğdun canım ciğerim ablam…
Sadece benden önce doğman abim yapıyor seni. Su koymaktan başka bir işe de yarar kardeşler. Bir de abilerini çok severler ve doğum günlerini hiç unutmazlar. Mutlu yıllara güzel abim…
Her denize gittiğimizde beni boğmak adına harcadığın tüm insanüstü çabalara rağmen seviyorum seni abişim. Nice nice yıllara doğum günün kutlu olsun.
Riya ile paranın padişahı değiliz biz. Parçalanmış gönül hırkalarını yamar giyeriz biz. Kardeşlerle ağlar kardeşlerle güleriz biz. Canım abim nice mutlu yıllara…
Meğer dilimdeki ve beynimdeki en güzel kelime senin adınmış. Sana her seslenişimde ya acım diniyor ya da sevgim coşuyor. Doğum günün kutlu olsun Canım Annem.
Bu dünyadaki en güvenli sığınağım senin kucağın. Benim annem olman bu dünyadaki en büyük şansım. Seni seviyorum annem.
Dünyada kimseyi seni sevdiğim kadar sevemem, bağlanamam. Doğum günün kutlu olsun canım annem.
Ailemin reisi, büyük aşkım… Nice nice yaşlara. İyi ki doğdun babacığım.
Biricik babama sevgilerimle… Nice nice yaşlara. İyi ki doğdun babacığım.
Bana yaptığın dünyadaki en büyük iyilik bana dünyanın en iyi örneği olmandır. Babaların en iyisi, bu gün sadece senin. Nice nice yaşlara. İyi ki doğdun babacığım.
Sınırsız bir sevgi, anlatılmaz bir sevgiyle beni seven babam, sana layık olmak için yaşıyorum. Nice nice yaşlara. İyi ki doğdun babacığım.
Üzerine sabır tohumu ekip sevgiyle suladığın gülünün bilmeni istediği bir şey var. Seni çok ama çok seviyorum. Nice nice yaşlara. İyi ki doğdun babacığım.
Sana layık bir eş olmak için hayatım boyunca çalışacağıma bu mutlu günde bir kez daha söz veriyorum. İyi ki canımsın, iyi ki doğdun. Nice nice hep beraber yıllara, mutlu yaşlara.
Ömrümün sonuna kadar yanı başından ayrılmayacağıma söz veriyorum. İyi ki doğdun canım bir tanem.
Geldin gönlümün sultanı oldun. Biricik aşkım seni çok seviyorum. Nice yaşlara…
Seni çok seviyorum biricik aşkım. İyi ki doğdun nice nice yaşlara.
Hayat arkadaşım, can yoldaşım, gönüldaşım seni çok ama çok seviyorum iyi ki doğdun.
Kutlu olsun doğum günün, kötülükler uzak olsun. Mutlu ol ömrünce, üzülmeler sana yasak olsun. Sen üzülme sakın, üzülmelerim sana feda olsun.
Dünyada eşsiz bir huzur varsa o da kalbindedir. Hayatının bundan sonrasının kalbin gibi geçmesini dilerim. İyi ki varsın ve iyi ki doğdun canım sevgilim.
Seni seviyorum; elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine şimdiye kadar kimsenin başaramadığı o sıcaklığı koymayı başardığın için… Doğum günün kutlu olsun ışığım…
Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle… Daha nice doğum gününü beraber geçirmek dileğiyle…


Paylaş

Hiç yorum yok: